Mehhaaniline käigukast on üks sõiduki põhikomponentidest. Iga seade mingil ajal nõuab remonti ja sõiduki kõige probleemsemas tsoonis asubki käigukast, mis koosneb sellistest sõlmedest nagu aeglane võll, veovõll, diferentsiaal, viies ja kuues kiirus. Uutes käigukastides on juba ka seitsmes kiirus.Osaline või täielik käigukasti rike teeb kõlbmatuks sõiduki edaspidist kasutamist. Defekti otsingut vajavad kõik käigukasti detailid, sellised nagu sünkronisaatorid, muhvid, hammasrattad, hargid, satelliidid, satellitsõrm, kere, ajamite tihend, veovõlli tihend, käigulüliti mehhanism. Kõikide rikete avastamiseks on tähtis teada käigukasti spetsiifilisi eripärasusi. Selleks on vaja enne ja peale remonti diagnostika ja sissetöötamise stendi olemasolu. Detailide kasutusiga sõltub mitmetest põhjustest. Näiteks käigukasti ekspluatatsiooni reziim. Juhul, kui neutraalasendis käigukastis tekib müra, kloppimine mistahes käigu valimisel või käigu lülitamisega on probleemi, ei tohi neid ignoreerida. Koheselt tuleb viia läbi diagnostika põhjuse kindlaksmääramiseks. Selles me oleme alati valmis abistama teid.

Hinnakiri

Lukksepatööd 27€/tund
Elektritööd 27€/tund
Diagnostika al. 20€
Esi­ ja tagasilla 3D kontroll ja reguleerimine al. 37€
Keevitustööd al. 34€

Hinnad ei sisalda KMi 20%